BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 22, 2011

#sungguhberbangga

assalammualaikum blogger :)
jarang beno kan dpat rase seronok .. mestila kan..

k..so straight to da point jer laa...n the important point yg nk kecek ri nie is..
"TAHNIAH HARIMAU MALAYA!!'





siyesly..aku bangga glerr siot dgn pmain malaysia bawah 23 taun nie...
memang kekuatan mental n fizikal dorang tahap dewa laaa...
kali nie...sukan sea 3 plawanan bola aku tgok..1st malaysia vs indon
2nd malaysia vs myammar n the final is malaysia n indon again..
memang sakit tekak aku..tegang segala sendi2 n saraf2..gara2 bersemangat n terlalu penuh dengan emosi!! siyes smpai aku da xbole nk kua sore sgt..then tekak sakit..badan berpeluhh2 termasuk dgn tapak2 kaki berpeluh!hahaha..dasyat la malam td..abes dengan jerit2 n marah2 tambah dengan perasaan bengang yg melampau dan maksimum!!mcm 2 la kalu da tgok dgn penuh perasaan...1 bilik jer pnuh dgn manusia yang sememang nyer kaki bola n kaki bangku!!haha (mane x nyer..da sume pmpuan kan?)

dan aku bertambah excited bilaaa asrarudin putra omar main jgakkk! n tmbh2 malaysia dpt 1 mata seri ngan indon d sbabkn tndukan asra!gler22 suke smpai xbnti jerit asra! i love u! pas2 sikit asra..yg len sebut jgk nme admire masing2..then berebut n jdik gempak 1 blik...haha

siyesliii..fall in ♥♥♥ wif him!


memang suke gler2 la ngan die ;)




hehe..kire memg da admire gler2 la nie kan? masing2 siap tuka DP facebook lg.. :))


haha..masing x abes lg dgn bola..bgn tido jer sume syum2..then otw g kje pon still mulut ckp psal bolaaa n kt dalam ward pon kecoh2 lagi..n then pas2 siap g kt patient mintak surat kbar n nk muke surat blakang skali...sengal gler kn..



tapii memg aku berbangga la kan??
sume orang bangga kot...
n semangat gler smpai tunggu tuk nyanyi lagu NEGARAKU same2..hehe

oke.. TERUSKAN USAHA HARIMAU!!!NGAAAUUUUUUMMMM :)

0 comments:

 
KakiBlog