BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 21, 2012

Tahun 2012 yang agak sibuk.

salam..eemmm
da lama tak update ape2 kat blog nie..serius..aku busy..tak de mase weh..bukan tak rindu nak update..tapi banyak benda yang lagi penting yang perlu aku buat.
sekarang ni memang busy sangat..dengan jadual kelas yang memang pack sangat2..mane tak nye dari pukul8pg sampai 5petang..and then..tiap2 minggu exam..otak aku agak penat la kan dengan jadual yang macam nie.
ari nie last connass 40% untuk sem2 nie..tapi posting pulak bakal menyusul.hehe
aku dapat 6u..aku pon tak pasti lagi tu ward ape..just wait n see aje la ek.arap ward nie oke jer la mcm 9u yang aku posting mse sem1.kadang kita perlu jugak mencuba sesuatu yang baru..sampai bila nk buat benda senang je kan?at least kita ada pengalaman.sebab pengalaman tu akan menjadikan diri kita lebih matang dan dewasa ;)
sem2 nie belaja macam2.jadi macam2 procedure yang kene buat.kalu sem lepas cuma buat kemas katil.pas bla.bla.bla.bla(da lupe benda ape yang aku salu buat sebenarnye).tapi sem 2 nie lagi banyak yang mencabar ase nyer.dengan sterile procedure mcm STO,dressing.perghh,lemah jantung aku.tapi semua benda tue penting untuk jadi seoran nurse.mungkin mula2 memg la gabra kot.tp t ok la..insyaAllah.mudah-mudahan semua berjalan lancar.lame jugak posting kali nie.3bulan? yee. jawapan nye betui.3bulan..bayangkan....

terpinga sekejap.

0 comments:

 
KakiBlog