BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 12, 2012

OSCE part2

okeh. ari tue part 1 kan.
nie part 2 plak sebab tadi dah abes.sem 2 dah abes.dah besar dah aku rupe nyer. nak dapat adik dah pon!
 dan tersangat suka lah sangat kan. sebab masukapa yang di target. kalau ikutkan aku lebih suka part 2 ni lah sebab part 1 aku ketaq lutut.part 2 nie aku buat muka selamba dan berlagak seperti staff nurse yang tengah ambil OSCE sambil posing maut. haha (peace)
11/6 yang masuk NG feeding, dressing dan lagi satu oxygen. alhamdulillah. aku rase lah kan ok je. markah tak tahu lah berapa. mungkin mase tu aku nervous ya amat sampai kan ter shuffle pulak kan. mne tak nye. masuk2 NG. wahhhh?(dalam hati. mak aihhh.. natang a-pe kejadah nye nie!) hint lain kuaq lain.mampuih. tapi alhamdulillah.berkat pertlongan dan daya ingatan yang agak kuat. akhirnya oke jer. dressing tak yah cakap.rasa sangat cantik dan ayu.rasa mcm jadi model mase buat dressing.nasib tak cekak pinggang.kire masih waras di paras sterile. dan paling aku suka.oxygen. benda ni lah keje aku kat 12u tue. asek tuka tong oxygen. time osce.pergghhh.. mantop. tapi ada bengap jugak. asik tersasul puan.lepas puan tuan,lepas tuan encik.habis sume benda aku tibai. sedang kan nama model EN ANG. weh biela.dah terang lagi bersuluh dengan lampu disko. kau boleh lagi merepek2 kat situ.pastu bila kene tegur senyum kerang. ^____^

tadi masuk oral medication. bukan main aku praktik malam tu. catheter pon masuk. alhamdulillah..

so aku harap result kali ni beshhhh!


bilik dah jadi macam tongkang pecah. dah jadi macam kene masuk penyamun. haha

aku tak sabar nak balik rumah.nak berguling2 satu rumah.

oh heaven!

saranghae!

0 comments:

 
KakiBlog